• Powiększ
  • Pomniejsz
  • Normalny

Current Size: 100%

Prezentacje

dr hab. n. med. Bożena Czarkowska-Pączek

Zasady przeprowadzania przez Polską Komisję Akredytacyjną oceny instytucjonalnej jednostek

dr hab. n o zdr. Joanna Gotlib

System Zarządzania Jakością Kształcenia  Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

mgr Joanna Gajowniczek

Doświadczenia Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w zakresie akredytacji instytucjonalnej, ze szczególnym uwzględnieniem metod weryfikacji uzyskanych efektów kształcenia i egzaminowania studentów

dr Mariusz Panczyk

Sposoby i formy oceny kompetencji klinicznych studentów uczelni medycznych – przegląd systematyczny

dr Zofia Sienkiewicz

Pomiar w dydaktyce medycznej

dr Zofia Sienkiewicz

Kontrola i ocena działania praktycznego

dr Henryk Rebandel

Zasady konstruowania i przeprowadzania pisemnych egzaminów testowych – dobre praktyki

mgr Agnieszka Iwan

Praktyczne zastosowanie programu Bank Zadań Testowych

dr Mariusz Panczyk

Analiza ilościowa wyników egzaminów testowych jako element doskonalenia systemu oceny efektów kształcenia

dr Zofia Sienkiewicz, dr hab. Joanna Gotlib

Wykorzystanie badań naukowych oraz analiza wystąpień publicznych studentów w kontroli przedmiotowych efektów kształcenia. Studium egzaminu – „Teorie pielęgniarstwa”

dr Wojciech Boratyński, mgr Piotr Samel-Kowalik, mgr Olga Małkowska

Inne formy egzaminowania

dr Grażyna Bączek

Metody weryfikacji efektów kształcenia na kierunku położnictwo na przykładzie przedmiotu „Badania naukowe w położnictwie” – zastosowanie metody projektu

dr Przemysław Rzodkiewicz

Weryfikacja i ocenianie efektów kształcenia